Szórólapozó  
menu


KEDVES OLVASÓ!

Engedje meg, hogy elsőként megköszönjem partnereinknek, valamint munkatársaimnak, hogy örömmel ünnepelhetjük cégünk műkodésének 15. évfordulóját.

Büszkeséggel tölt el, hogy a mai üzleti életben történt változások ellenére cégünk folyamatos fejlődésének köszönhetően, az elmúlt 15 évet eredményesnek könyvelhetjük el.

Ennek örömére hoztuk létre ezt az újságot, melyet most a kezében tart. A kiadvánnyal az volt a célunk, hogy az eddigi tapasztalataink, tudásunk egy részét összegyűjtve átadjuk Önnek remélve, hogy segítsé-gére tudunk lenni cége ismertségének növelésében.

Újságunkban igyekszünk olyan terjesztéssel, marketinggel kapcsolatos kérdésekre választ adni Önnek, melyekre lehet, hogy eddig csak elfogult, kitérő válaszokat kapott.

Természetesen fontos számunkra az Ön véleménye, ezért szeretném megkérni Önt, ha észrevétele ill. olyan kérdése merül fel, amit nem érintettünk kiadványunkban, de szívesen olvasna róla, írja meg nekünk a szorolapozo@lapterjeszto.hu e-mail címre.

Amennyiben folyamatosan szeretné olvasni kiadványainkat, kérem regisztráljon honlapunkon!

Jó szórakozást kívánok Önnek:

Plank János
ügyvezető

 

Előzetes a következő számunkból

-Hiszem, ha látom! - Az ellenőrzés a terjesztés egyik legelmisztifikáltabb területe. Tapasztalataink szerint ez az a pont, ahol a terjesztő cégek egymást túllicitálva hitegetik az ügyfeleiket.3-5 és újabban 7 lépcsős ellenőrzésekről beszélnek. (Ellenőr ellenőrének ellenőrzésének ellenőrének ellenőrzésének ellenőrének ellenőrzése - Ez leírva is vicces!)

-Miért fontos,hogy szórólapját szakember tervezze?
- Tudta, hogy 3 másodperc alatt eldől, hogy az Ön szórólapjából megrendelés lesz vagy a kukában landol?

A jó grafikusnak az a feladata, hogy felkeltse az olvasó figyelmét és elérje, hogy a szórólapja „célba érjen”. Mire kell odafigyelnie? Grafikus munkatársunk kalauzolja el Önöket ebbe a titokzatos világba.

-Marketing ötletbörze - Rengeteg marketing ötletet kapunk interneten, konferenciákon, újságokban, de a legtöbbet nem használjuk. Miért? Kipróbálunk közülük párat, és megosztjuk Önökkel az eredményét.

-A nagy átverés - Fellebbentjük a fátylat, hogy a többi terjesztő cégek milyen módszerekkel próbálják átverni az ügyfeleket...

Lapozzon velünk!

 

 
Bemutatkozás Regisztráció Letöltés

Copyright - 2010 Lapterjesztő Kft.